Reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu www.schyzo.cz. Stanoví podmínky pro uplatnění reklamace a vyřízení vadných produktů.
2. Práva spotřebitele
Podle platné legislativy máte právo reklamovat zboží, které vykazuje vady, a to do 24 měsíců od převzetí zboží. Pokud se vada projeví během 1 měsíce od převzetí, předpokládá se, že vada existovala již při převzetí.
3. Postup při reklamaci
Pro uplatnění reklamace postupujte následovně:
1. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@schyzo.cz
2. Vrácení zboží: o způsobu vrácení zboží se dohodne prostřednictvím emailové komunikace.
4. Způsoby vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme do 30 kalendářních dnů od jejího přijetí. Zboží můžeme:
- Vyměnit za nové, pokud je zboží skladem,
- Vrátit peníze
5. Záruka
Záruka na zboží je 2 roky od převzetí. Záruka se nevztahuje na:
- Poškození způsobená nesprávným používáním,
- Zboží poškozené v důsledku nehod nebo nešetrného zacházení.
6. Náklady na reklamaci
Náklady spojené s vrácením zboží k reklamaci hradí zákazník, pokud reklamace bude uznána jako neoprávněná. V opačném případě náklady na dopravu hradí provozovatel.
7. Kontaktní údaje pro reklamace
Pro podání reklamace nebo dotazů nás kontaktujte na info@schyzo.cz